II.Podbrdská Rallye Legend

14.05.2013 20:32

Podbrdská Rallye Legend znamenala pro Krtek Racing Team opět start dvou posádek. Tentokrát však s několika změnami. Pro posádku V.Vačkářová / M.Bulinová to byla soutěž takřka v domácím prostředí s osvědčenou technikou ve skupině Rally Pravidelnosti. Druhý vůz – Trabisubaru měl za volantem jako vždy šéfa teamu M.Kotka a na sedadlo spolujezdce usedl opět půjčený spolujezdec, tentokráte R.Hofman z Kandrik Racing Teamu.  Kluci měli svoji úlohu poněkud těžší vzhledem k obsazenosti jejich třídy H1. Zde se sešlo neobvyklé množství soupeřů.  Ale o tom až níže.

Soutěž pořádaná Rally Klubem Historických Automobilů pod taktovkou Dana Kroba byla organizačně zvládnutá na jedničku. Všechno klapalo přesně na minutu, nikde žádné prostoje ani problémy. Jediné co nám zpočátku trochu kazilo náladu bylo počasí. Chvílemi jenom pršelo a po zbytek času lilo jak z konve. Jak pořadatelé tak i nezvykle velké množství diváků ma můj obdiv, že v tom psím počasí vydrželi.

Verča a Markéta

Holky měly jasný úkol. Pochopitelně vyhrát, ale hlavně na klouzavé trati posbírat co nejvíc zkušeností, zdokonalit rozpis a dále se sžívat s autem. Toto všechno se jim dařilo plnit a jsem rád že poslouchaly rady zkušenějších a auto poslouchalo je. Tentokrát to zvládly bez jediného technického problému a tak dvorní mechanik měl práci jen s dolíváním benzínu. Skupina Pravidelnosti, vypsaná v rámci TWRC čítala pouze dvě posádky Trabantů. Samotné nastavení pravidel bylo velmi sympatické. Trať se jela 3x jedním směrem a 3x opačným. Prvním průjezdem si posádka nastavila čas a každým dalším průjezdem jej měla o dvě vteřiny ponížit. Hlavně nepřepálit začátek. Holky to vzaly svědomitě a časy stíhaly v pohodě. Rozhodit se nenechaly ani jedním projetým retarderem. Na konci závodu z toho bylo nakonec krásné první místo a tučný zisk bodů do TWRC / A1. Gratulujeme.

Pro další závod by vůz této posádky měl dostat silnější motor specifikace TWRC/A1. Měla by tím odpadnout Markétina omýlaná otázka „proč nejedeme?“

Michal a Radek

Na začátek se sluší představit zaskakujícího mitfáru zapůjčeného z Kandrik Racing Teamu. Radek je zvyklý sedět za volantem svého Golfu II a poslouchat rozpis, který se od toho našeho diametrálně liší. I přes tyto handicapy se s rolí spolujezdce velmi dobře vypořádal. „Subaru“ bylo po půlroce reinkarnováno, zbaveno podzimního bláta z loňské Jezné a po pár drobných technických úpravách připraveno. Skupina H1, do které jsme s naším vozem patřili byla opravdu nabitá. Čítala celkem devět Trabantů a jednoho Malucha. Po pročtení startovky jsme usoudili, že konkurence je opravdu silná a že na borce z Liberce stejně nemáme. Chtěli jsme se svézt, udělat pár smyků pro diváky a pobavit se. To se povedlo a druhé místo ve skupině a dvacátéosmé místo !absolutně! bylo pro nás velmi příjemným překvapením. Po prostudování výsledků to nakonec nevypadalo vůbec špatně. Prvních pár posádek od sebe vždy dělilo opravdu jen pár vteřinek. Takovéto závodění má smysl. Je to atraktivní pro nás a hlavně pro diváky. Když už jsem zmínil diváky, tak Ti nám připravili také jedno překvapení. A musím říct že velmi příjemné. Náš každý průjezd obcí Čížkov začínal nebo končil dlouhým smykem. Divácká kulisa u místního konzumu v tu chvíli fandila stejně jako by se tu jelo minimálně MS. Od starosty obce jsme pak na vyhlášení dostali ocenění „Hrdinové Republiky Čížkov“. Děkujeme!

youtu.be/_sDXY03h12A

 

Další věcí, kterou bych rád zmínil, je pro mě jako závodícího „Trabanťáka“ asi nejvíc. Soutěže se ve skupině H1 zúčastnil originální vůz Trabant 800rs. Originální vůz, kterých jsou pouze tři kusy na světě. A startoval s námi v jedné skupině a ještě přímo za námi. Byla by pro mě čest s tímto vozem i prohrát. Vzhledem k podmínkám s ním však německá posádka jela tak, aby vozu neublížila. I tak bylo super tento jedinečný vůz vidět v akci.

Poděkování

Tato část by asi byla nejdelší. Vezmu to v krátkosti a pokusím se na nikoho nezapomenout.

Díky:

Vačici a Bublině za dobrý výsledek, úsměvy, lumpárny a dokumentaci

Wendovi a jeho mamce za poskytnutí střechy nad hlavou.

Pavlovi za obětavou pomoc, dopravu a dokumentaci.

Bastrovi za to jak se staral o všechny vozy i o nás.

Radkovi za přípravu, pomoc s logistikou a že měl odvahu si vedle mě sednout.

A v neposlední řadě poděkování partnerům teamu, kteří nám umožnili start. Tedy, DB WOOD –truhlářství – atypická zakázková výroba, STUDIO VISUAL, Pneuservis Hlinka – Liteň a ABSOLUTA - Realitní Společnost České Spořitelny.

 

Krtek

Diskusní téma: II.Podbrdská Rallye Legend

Datum: 11.09.2013

Vložil: jarda

Titulek: b

máte pjekné stránky

Přidat nový příspěvek